Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 14:00 - Забравен лист...
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1242 Коментари: 3 Гласове:
2



 Преди няколко дена облякох старото си яке,мисех да излизам,бръкнах си в джоба и намерих стар лист.Беше доста смачкан,все пак успях да го разгърна и видях написано нещо което много ме трогна и разбрах,че това съм го писала аз преди доста време.Реших да го споделя и тук въпреки,че не е с днешна дата.И какво от това,че живеем живот,който дори не искаме.Накрая никой не те помни,времето си минава и си мислиш,че нещо може да се промени.Не може,нека бъдем реалисти.Идваме и си отиваме сами от тази нелепа дума живот.Защото точно така се чувствам като сянка между тях.Свикнала съм със самотата понякога не ми прави впечатление,дали има някой до мен.Няма значение какво чувстваш ти,това никой не го интересува.Само не мога да разбера,защо ми пука след като на никой не му пука за мен.Може би пък ми е писнало да съм сама и такава да бъда.Колко тъжни усмивки,колко тъжни лица минават през нас всеки ден,а ние дори не ги забелязваме.Хората сме ужасни.Как искам да изтрия тъгата от лицето ми.....



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
08.04.2013 18:15
zoye - толкова си млада и хубава, че не ти отиват черни мисли. Животът е пред теб, прегърни го смело и му се радвай. А да не забравя. На времето имаше една песен на Христо Кидиков " Хей, живот здравей, здравей... ". Успех във всичко.
Ицко
цитирай
2. martosh - Да:)
11.04.2013 15:37
Дори и никой да не се интересува от нас, или да се интересува само за изгода - какво от това, живота си остава хубав заедно с всични тъжните моменти и всичките неприятности в него.Друго яче живота не би бил толкова красив и пълноценен. За мен самотата е една илюзия, колкото и крайно да звучи.
цитирай
3. zoye - :)
13.04.2013 02:08
martosh написа:
Дори и никой да не се интересува от нас, или да се интересува само за изгода - какво от това, живота си остава хубав заедно с всични тъжните моменти и всичките неприятности в него.Друго яче живота не би бил толкова красив и пълноценен. За мен самотата е една илюзия, колкото и крайно да звучи.


Прекрасен коментар :) Благодаря
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210339
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031