Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2019 21:28 - СРЕЩА
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 18.09.2019 21:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



                

СРЕЩА

 

И слънцето дори да грее знойно

на Шипка 6 е винаги спокойно.

Край черните колони, на прохлада,

всеки за отмора и на разговор присяда.

 

С някаква надежда още скрита

тук да срещне музата и да попита –

не съм ли аз за теб достоен

да бъда твой слуга и воин,

 

та тъй отбягваш ме до днеска?

Не знаеш колко дни и нощи в треска

опитвах да те гоня и преследвам.

Сега съм тук и искам да те следвам.

 

Ти бе неуловимата кокетка,

 a аз не си и давах сметка

 защо ми даваш творчески аванси,

 а все пропадам в твоите, житейски пасианси.

 

Сега си тук и може би личи,

че гледам вече с твоите очи

и мога себе си да дам

чрез теб света да пресъздам.

 

Срещнах те и знам защо си тъй желана –

ти носиш вдъхновение и истинска промяна.

 

На Шипка 6 е винаги спокойно.

В действителност светът битува тройно –

какъвто искаме да е,

какъвто винаги тече

какъвто музата рече.



Тагове:   вдъхновение,   муза,   среща,   шипка 6,


Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 176737
Постинги: 101
Коментари: 171
Гласове: 2265