Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2019 11:32 - Намерни мисли 5
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Два погледа се срещат-
светкавици в нощтта-
дъжд от сълзи,
а после ТИШИНА...

***

Дали любовта си е отишла?
В сърцето празнина,
не чувствам вече нищо,
само САМОТА...

***

Как две очи ще се забравят?
Разстояние огромно ни дели,
не виждам светлината,
която от тях струи...

***

,,Обичам те,,-са само думи
щом съдържание няма в тях...
Студенина пълзи помежду ни
на любовта пореден крах...

***

Дали ще те забравя?
Туй съдбата ще реши...
Отминали години във забрава...
Какво очакваш от мене ти?

***

Мислите ми във главата-
отворена врата-
и там влизат студът и тишината,
нашепват ми за САМОТА...

***
Да дойда ли ? Не знам...
Дали ме чака някой там
или празен пак ще бъде кея?
Къде замина лодката?-Натам!
Очаквам те да се завърнеш с нея...

***

Телефона вече не звъни,
не , не са забравени числата,
просто за пореден път
избрах МЪЛЧАНИЕТО и ТИШИНАТА...

***

Очаква ли ме той?
Тъй труден е въпроса...
По-лесно е да съм в покой,
който щастие по ми носи...

***

Автобусна спирка, хора
в чужд и непознат град...
Ти виждаш ме и си смутен,
разбрала грешката своя,
че те видях, аз гледам те,
а ти с гръб обръщаш се
към мен...

***

Безначалие и безкрай-
халки-
оковали здраво мъж и жена
завинаги...

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485672
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол