Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2019 08:18 - поздраВВчета за нашту Обонато@
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1234 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 Мисъл на Деня: 

Истината била Голям Флирт@ тъй казваше мойта баба Данка..мъдра жена!


„Гледайте, гледайте, царят е съвсем гол! — извика изведнъж едно дете…

– Да, да, царят е съвсем гол! – извика най-сетне целият народ.

Царят беше поразен. Нему също се струваше, че народът е прав,
ала си мислеше: „Все пак шествието трябва да се изкара докрай!“


 






Гласувай:
9



1. peperutka - :-))))
05.12.2019 08:32
темата ми е..лежерна/ предпразнична..
отворена..за сякакви..блоготворения, и халосии..
айдее, викайте, плюйте, маскарете, презирайте..ме..
ето тук, а не на топличко, под юрганя...на баба Карандиля..
нали, сте..многоо сладкодумни, любими.. че и безумно.."вярващи"..
.....ще ви репликирам анблок, или..поединично, както..ми дойде ..
цитирай
2. peperutka - от де да започна..?
05.12.2019 08:47
от Заглавието...винаги, се концентрирам../спонтанно е!!
какво заглавие да ..тупна..
не,че искам да ви подлъгвам, опазил ме..блоговият бог..

просто, оби1ам да се изразявам..максимално точно, и..кратко..
даа, и поради това, не ми се отдават..дълги забъркани..Текстури/ текст+ микстура..
а, па..Обонато/ пак, от Любимата ми баба Дана/ с дамаджаната
не мога да го вразумея..вече 5-6г..насред това Театро..тук..
.......а, вие, знаете ли..какво е туй..Обонато/ не се правя на интересна..
дебатираме, разнищаваме..възли..някакви и всякакви..
цитирай
3. peperutka - .....ето.пак..любовни катаСтрофи..ката ден!!!!!!!
05.12.2019 08:54
гОрките... лирични хора,
ама..вие не си ли ..лягате заедно, не ставате ли..заедно..
каква..орис, каква мъка, е тва..чепкане на..стара вЪлна!!?
Света, не е това, което беше..при мама, и при тате...
цитирай
4. ladylady - ее, ко толкоз...написах на Мулти Жрицата, да ми го даде под наем Лир Змей @@@
05.12.2019 09:13
2. wonder - Към досадния блогов молец:
09:04
Не я разбираш любовта, проклета жено.
И тя затова не те спохожда.
А аз не съм училище. ;)))

....да ми го даде под наем за Коледа /иЛирическият
цитирай
5. milady - Никой ли,не се сеща...за Обонато то на бабка..
05.12.2019 09:31
тя го поства тук ,бе ..пр 3 г, някъде..
преди да я набарам..какъв мултилъжлив кроко@ил..е..
цитирай
6. saankii - дообре де..ще издам метафор.заигравка..
05.12.2019 09:54
моята баба,живя доволно дълго и мъдро..се пак, е порастила 6 деца..
затова и ми завеща такива..умни приказки, и ми заръ1ча, да наблягам на делата..

Обонато е нещо африканско/ баали го )))
значи, някви деца( може и хора ) се хванали за ръка..и решават..
че така, могат да..бягат по-дообре,по бързо, и по Ефективно...Хмм??
сещам се ,май,и тогава реагирах...светкавично бързо и ..мъдро
/нали съм Хабилитат в ЕС, с 5 дипломи, и 4 ч езика..
следя за интеграцията, морални , духовни..и сякви важни Проекти..
та така...репликирах плахо бабка, тя пак с 3 синджира..оключена.))

че, ако така се пробваме, надали, ще успеем да извървим и 200м..
нежели да бягаме...
и така нататък в този дух...следите ли ми...Важната мисъл..?
цитирай
7. getmans1 - Гол, не гол важното е, ЦАР ...
05.12.2019 09:58
Гол, не гол важното е, ЦАР ...
цитирай
8. milady - малиии, всички ли спят...а ,как..кашляхте ...
05.12.2019 10:33

Обонато | Вестник "ДУМА"...

Гете, драсти,Френдски! ето го Обонатото..
ПростоПролетарии, и вий верни парии, обединявайте се!
цитирай
9. peperutka - ето, и моят Епилог: анти-Obonato..
05.12.2019 10:48
от, 2017г/да се самоцитирам:

Стартира Свободно Общество анти-Obonato..
вие сте Единствен и неповторим, и...САМ..
и, това е най -Голямото Чудо и смисъл на Живота,
ако,изобщо..има някакъв смисъл..
дерзайте!
всеобща Еволюция..хаххаха...
нема такова..блогово животно..
аз съм Всичко, което Е...
вие..също.....
/намасте...
цитирай
10. peperutka - :-))...отивам, да правя подаръци..до после..
05.12.2019 10:53
Уважаеми гости на моят блог @
тук сме като един елитен клас/от 10 отличници
как е възможно, да не се знаем..
кой, какви магарии ги върши...
м?
цитирай
11. getmans1 - . . . Когато тия ми говорят за ОБОНАТО ...
05.12.2019 11:11
... Когато тия ми говорят за ОБОНАТО се си мисля, че става въпрос за НАОБРАТНО ... ТА, ГОЛ НЕ ГОЛ ЦАРЯТ, ШЕСТВИЕТО ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖИ

milady написа:

Обонато | Вестник "ДУМА"...

Гете, драсти,Френдски! ето го Обонатото..
ПростоПролетарии, и вий верни парии, обединявайте се!

цитирай
12. eva666 - тоочноо!!! всеОбщо Спасение, няма...весел празник утре,гетски...наздраве!
05.12.2019 21:05


11. getmans1 - . . . Когато тия ми говорят за ОБОНАТО ...
11:11
... Когато тия ми говорят за ОБОНАТО се си мисля, че става въпрос за НАОБРАТНО ..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528825
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031