Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2021 08:26 - Нищо не е това, което изглежда..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 514 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да разкажа за две дивачки, разрушителки..Наглед са едни пухкави топки, с по две очички, безкрайно любопитни..четири крачета, които тичат, катерят се, зъбки като игички и ноктета, които оставят следи. Става въпрос за две котета-бебета, които само като ги погледнеш и предизвикват умиление..иска ти се да ги гушкаш..абе с една дума се разтапяш. Но Но НО..тези пухкави прекрасни създания, са едни от най-големите разрушители. Бутат, катерят се, драскат. Като се прибера от работа и в стаята където ги оставям е погром. Гледам ги, едни такива невинни..мънички и се чудя как могат да сътворат това, което виждам.: ))
Някои ще кажат, ама ти не ги възпитаваш. Да де, ама аз не съм си взела котка, за да я тормозя с възпитание. Тя не е човек, не е и вещ за да ми служи, когато ми е кеф да я галя а иначе да седи в ъгъла и да слуша. Всяко нещо е прекрасно в естествената му природа..и среда.
Та се замислих, нищо не е това, което изглежда..или е, ама има и още..И в момента е, все едно в къщи си имам коне..яко галопират из стаята, гонят се а пердето им е любимата катерушка.. Майка им..ужким котка на 4-5 години и би трябвало да е улегнала вече..къде ти..и тя наравно с децата препуска...: ))) Страхотно е да ги наблюдаваш отстрани..амаа след това, в стаята остава....погром.
Най са сладки като дойдат, сгушат се в мен и заспят..тогава са Ангелчета, амаа пробудят ли се дяволчетата..маани..: ))) Но това е цената да имаш...ако ги нямаше, щях да имам подредена къща с всичко по местата си..но нямаше да имам топлината и уюта на животинката..
Прекрасен ден желая..

Убиваме с Любов..и розите имат бодли...






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
11.09.2021 11:01
Същото правеха 8-те или 9-те рожби на моята далматинката Сара. Те наедряха доста бързо и висяха по дантелените бели пердета като кичури грозде.* Майка им ги гледаше с умиление и затова не й дадохме да разбере, че трябва тя лично да ги сваля оттам. Едно, най-едрото, щом се научи да излиза от кашона и да се люлее на пердетата, след ден-два и другите го последваха. Водеше ги като пингвинчета... Незабравими сцени!
Поздравления за изпълнения с любов постинг!
П и е р
*Не се съмнявайте в твърдението ми, че доста бързо наедря многобройната й челяд. Изпълнявахме съвета на професора-акушер - Сара омиташе седмично по един кашон варени пилета... И ако има кучешки Рай, не бих се изненадал, че тя там въздиша по престоя си на Земята. Блазни ме мисълта, че още ме помни. Ако е така - смърт няма!
Добре, че не пиша с мастило. Всичко щеше да бъде мазало. НР-ът не даде на късо. Доказателство? Ще се разбере като кликна на "Изпрати". Появи ли се, където трябва, значи не съм ви излъгал.
цитирай
2. donchevav - Прочетох с интерес и съпричастн...
11.09.2021 23:03
Прочетох с интерес и съпричастност. Приятелите на котките са и мои приятели:)
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313724
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031