Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2021 17:53 - За изобретателите и за зубрачите
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1877 Коментари: 9 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В отдела имахме колежка , която се ровеше из разни списания на английски, търсеше новости и правеше преводи.

Един ден показа на шефа доклад за едно японско изобретение в нашата област.

Шефът го прочете , засмя се и й върна доклада.

- Аз имам авторско свидетелство по този проблем от преди 5 години . Японците са го откраднали, променили са някои опити и са го представили като свое.

Толкова за великите японци и неспособните Българи.

Написах го по повод постинга на Лео .






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
20.07.2021 18:18
" Десертът" от работата си бях оставил за България, да излезе у нас!
Но въпросната , със забавянето от година и половина, реално направи така, американци да ме изпреварят с няколко месеца- за същото! Колектив от 20 човека в техен научен институт!
Показателно, невярно, нали така, но излиза от колектив от 20 човека, американци!?
Донесох извадката , която открих на шефа, да види за какво става дума!
Гледа, гледа и каза да съдя американците?
Подскочих! Няма за какво да се хвана, не се познаваме с тях! Ако трябва да съдя някого, това е рецензентката, тя им осигури този аванс във времето

Това сме ние , Българите! Умишлено ме забави, да се откажа, друг да ме изпревари ! Друг да е ,но не и човекът до тебе!
Жестоко е, дразнещо е, той, човекът до тебе, да има успех!Откъде, накъде?

Хубава вечер, Тони!

Същата ,в самото начало на научната ми кариера ме привлече в екипа си като оператор? Бързо прецених ,че е глупост/ така се и оказа/ Казах им да ми нареждат какво да правя, ще изпълнявам! Но не си мръднах пръста за нещо повече! Изкара ме виновен ,не съм проявил инициатива Да, трябваше да им кажа ,че издиша отвсякъде Тогава щях пък да съм саботьор!
Е, не ми прости, че аз " неинициативнияг" постигнах неща, които тя не успя! Злобна жена беше, казваха и " Баба Яга"
цитирай
2. leonleonovpom2 - А, бе , нещастиник!
20.07.2021 20:14
puk2 написа:
Язък! Инж. доктора не можал да се класира в таз класацийка.
Откриването на киселото мляко е велико.


Барабар Петко с мъжете!
Веднъж, с много усилия от моя страна , те изтраях! Като фалшификатор, за тебе става дума! Не за някой друг!
Хайде, познавам такива като тебе!
Един вече задочно!
Най- напред си намери точното място и след това прави оценка за другите Те къде са?
Но ти си толкова нищожен ,че дори не смееш и публично да декларираш ,кой си!?
Ясно, няма нужда от допълнителни разяснения!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Знаеш ли, не се чувствам длъжен, да ...
20.07.2021 23:12
Знаеш ли, не се чувствам длъжен ,да показвам на анонимници, каквото и да е било от такъв мащаб! Нямам какво да доказвам пред тях!
Доказал съм го, където трябва и пред когото трябва!!
Хубаво напомни за Поморийските солници Само за тях имам две стойностни публикации, третиращи основно датировката им ! И я свързах по много прост начин с града С причините за необяснимия му възход в Римско време !Е, датираха ги специалисти Датировката съвпадна с посоченото!
А за самия град имам десетки публикации, събрани в една книга , най- важните от тях, която се цитира от всеки , писал за града!

В Химията, само едно от нещата ,които съм направил е достатъчно, да оправдае присъствието ми в нея !Един от най- големите и модерни заводи в България е работил и изнасял продукция 17 години благодарение на него!А съм работил поне за 10! Даже веднъж, пред мой приятел, футболист, за кратко време ме търсеха от три места Попита ме, каква е моята работа, не я разбира? Е, в момента ми дойде обяснението На ниво футболист от националния отбор Търсят го от цялата страна , дори и от чужбина Отговорът беше- Да, сега вече разбрах! На някои от местата са ми предлагали договори или моето ръководство да ме преотстъпи за година или две! Това тогава беше изключено
Повече от това няма да ти кажа , а и не е нужно!
А, как ме наричат говедата, не ме интересува! За такива съдбата на говеда не закъснява!
цитирай
4. panazea - Пуки , нямаш работа при мен !
21.07.2021 01:33
Ще изтрия всички твои коментари !
Приятна вечер на всички !
цитирай
5. panazea - Здравей , Иване !
21.07.2021 01:34
Не е необходимо на никого нищо да доказваш.
Приятна вечер !
Тони
цитирай
6. panazea - Здравей !
21.07.2021 01:39
leonleonovpom2 написа:
" Десертът" от работата си бях оставил за България, да излезе у нас!
Но въпросната , със забавянето от година и половина, реално направи така, американци да ме изпреварят с няколко месеца- за същото! Колектив от 20 човека в техен научен институт!
Показателно, невярно, нали така, но излиза от колектив от 20 човека, американци!?
Донесох извадката , която открих на шефа, да види за какво става дума!
Гледа, гледа и каза да съдя американците?
Подскочих! Няма за какво да се хвана, не се познаваме с тях! Ако трябва да съдя някого, това е рецензентката, тя им осигури този аванс във времето

Това сме ние , Българите! Умишлено ме забави, да се откажа, друг да ме изпревари ! Друг да е ,но не и човекът до тебе!
Жестоко е, дразнещо е, той, човекът до тебе, да има успех!Откъде, накъде?

Хубава вечер, Тони!

Същата ,в самото начало на научната ми кариера ме привлече в екипа си като оператор? Бързо прецених ,че е глупост/ така се и оказа/ Казах им да ми нареждат какво да правя, ще изпълнявам! Но не си мръднах пръста за нещо повече! Изкара ме виновен ,не съм проявил инициатива Да, трябваше да им кажа ,че издиша отвсякъде Тогава щях пък да съм саботьор!
Е, не ми прости, че аз " неинициативнияг" постигнах неща, които тя не успя! Злобна жена беше, казваха и " Баба Яга"

Точно за зубрачите става дума ! Завиждат на талантливите и им пречат !
Спокойна вечер ! Съжалявам , че повдигнах въпроса.
Тони
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
21.07.2021 07:49
Нямаш никаква вина!
Този е от типа многознайковци, които не знаят какво да правят със знанията си Грамофонни плочи!
С увредено мислене , а са сравнително млади хора Не комунизмът, посткомунизмът, Великото разграбване ги е увредило!
Да не ти разправям какви подвизи имаше този при мен Беше в бандата на двама, един остана сега и считаше това за особено престижно, да им изрълнява поръчките!
Сега се прави на любезен Вълк в овча кожа
Преди години, бившият ми ръководител, на дипломната работга, ме помоли да му помогна за един аспирант От Бангладеш Тъпче на едно място, а сроковете изтичат И не се вижда , как ще се оправи
Без да съм убеден,че ще се справя, приех Запознахме се случайно, видях работното му място Слушах внимателно, прегледах публикациите му Талант отвсякъде, особено математически Запознах се с тематиката му Поканих го унас, на няколко пъги Разговоръг се въртеше около принципни неща, за работата му Посочих му какви огромни предимства има и как да ги използва ! На последния разговор, без да казвам нищо, той ми благодари и каза ,че съм отворил очите му Отговорих ,че нищо особено не съм направил, само съм търсел силните му страни А те са невероятни!
След време ,бившият ми шеф ме срещна Гледаше ме ,като ,че ли ме вижда за пръв път? Какво съм направил с Ахтар, преобразен е? За два месеца е свършил това, което за три години не е успял И навсякъде разправял, че се дължи на мен? Казах ,че ефектът от моя страяна е само психологически
Покани ме на заседание на групата Влезе Ахтар, видя ме и се втурна към мен с благодарности
Започна заседанието Заговори ,бивш колега от института по проблем, който не върви Затова бяха поканили и мен Като картечница Говореше по учебник Отначало слушах мвимателно, после само леко се подсмихвах Този човек, беше ми ясно, че самостоятелно никаква идея не може да роди вглавата му Трябва му ръководство Нищо не казах, но шефът забеляза реакцията ми и се вбеси- на него Набързо го препрати О оз бях наясно, защо Ахтар е тъпчел на място! Защо този доцент тогава не е могъл д му помогне?
Е, това са зубрачите Много знаят, само ги попитай за нещо ,ще те залеят с учебникова информация Но дадеш ли им да работят по този проблем самостоятелно, спират при първата трудност Няма указания, затова!

Хубав ден ,Тони!

П.П. Този, ако може да мисли самостоятелно, при прочитане на горного би трабвало да разбере, къде му са грешките в поведението!!
цитирай
8. krumbelosvet - "Това сме ние , Българите!" вика Лео.
21.07.2021 09:02
"Това сме ние , Българите!" вика Лео. Но той е ако не краен българофоб, то ЛЮБИ д р у г и ПОВЕЧЕ ОТ БЪЛГАРИЯ.
Случайно, в областта на научното и техническото творчество зная повече отколкото е писано по въпроса. То, вярно, зависи от качествата на откривателя и изобретателя, и те РЯДКО са отличници след първите класове. Рядко има и тъпи отличници, но посредствени - да.
Но закономерно ЧЕЛНИТЕ МЕСТА в света по научно и техническо творчество заемат страните, които ИСТОРИЧЕСКИ ПЪРВИ са тръгтали по тоя път, освен другото са сътворили и челни ОРЪЖИЯ, завладели са страни и континенти, и освен че се развиват бързо, крадат най-способните личности от останалите нации и им пречат да ги достигнат, по множество начини. (С изключение на ония държави, които им трябват като преграда срещу враговете им. Като Турция, Южна Корея и др.) Липсата на национално самочувствие в тая област и произтичащото ЧУЖДОПОКЛОНСТВО, настройват колеги и рецензенти СКЕПТИЧНО към родните първенци. И обратно - у страните-първенци има ДОСТАТЪЧНО МНОЖЕСТВО изявени и ЗАМОЖНИ творци, които създават необходимата СРЕДА за нови постижения.
Това е, ТОВА Е, а не, НЕ, Н Е "това сме ние българите" на Лео, с когото не за първи път се сблъскваме на тема българофобия и чуждопоклонство.
Изпитал съм на собствен гръб предубеждуението към евентуални постижения със световно значение на българин. Но за това друг път.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Красимире, пак не улучваш ваксата!
21.07.2021 13:08
За пореден път!
Неадекватно, при това!
Дядо ми, посрещнат като герой от войната ,ти изкара не знам какъв? По-долно определение не съм чувал!
Баща ми, на когото на свиждане в болницата е бил маршал Бирюзов, изкара дезертьор? С Щерю Атанасов!
Аз, който съм ял попарата на разни недоразумения, съм изкаран Българофоб? Разбираш ли ,каквото си написал? Такива недоразумения ли трябва да обичам, за да съм Българофил?
И в какво по- конкретно се изразява Българофобията ми?
Че съм извадил от девет кладенци вода ,че сирене и кашкавал са Български продукти, че македонците са Българи, че Българите не са номади от Алтай и Гоби?Че Кирил и Методий са Българи!

Не си в ред , драги! Сипеш неща, без връзка с главния мозък, просто за самото писане!И за избиване на комплекси!
Никъде ,за никого не съм казал ,че е тъп в постинга! Напротив, за въпросната в постинга съм писал ,че е умна! И знаеща Но това не е достатъчно, да си учен !Да наизустиш или препишеш известното и с него-Напред!
Така или иначе, научната ми кариера е базирана на мои резултати. Не съм гонил точки , публикации или титли Резултати- да!И които са ми поверявали задачите, са били сигурни ,че ще се справя!А от другата страна са ми предлагали договори за постоянна работа
И на тяхна база, резултатите, зам директорът на Московския институт по пластмаси ме определи за истински научен сътрудник, представител на Американска фирма- за откривател, заради намирането на ново приложение на техен продукт у нас, неизвестно за тях дотогава, а директор на Италиански завод за машини за пластмасите ни направи подарък за 100 хиляди евро, но с уговорката ,че го прави заради мене! Заради споменът от съвместната ни работа!
Посочи някъде тук , къде е скрита Бълтарофобията ми!
Да ,недоразумения, включително и от Български произход, наистина, няма как да обичам!Само затова ,че може би са Българи!
С това ли?
Що се отнася до научното творчество, то зависи преди всичко от качествата на човека! Вярно, материалната база поставя ограничения, но само с нея нищо не може да се постигне
Дори и без нея съм постигнал резултатите си Е, търсил съм начини за допълнителните изследвания, как да ги направя?
Когато отклоних предложение на западен Университет за работа, защото ми предстоеше защита, Зам. министъра на промишлеността и химията ме съветваше да заминавам, там за година ще защитя, защото знае възможностите ми!...... Че са по- големи от тези на Бъдещите ми колеги, които също познава!

И бъди по- умерен в оценките!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840751
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031